FUh....>_<.Inallah Ma'ana ....

Assalamualaikum wa marhaban bikum....:)
Alhamdulillah....saya masih diberi kesempatan untuk berkarya di blog yang tak seberapa ni....


Pertama sekali...ingin sekali saya bagi tau kedukacitaan yang melanda diri saya....ha5
Sebenarnye..b4 ni blog saya ni..saya da letak lagu...(bagi  sesape yg sempat ziarah)
lagu nye bertitle....~Satu Tekad -UNIC~
namun sekarang simfoni qolbi hanya tinggal nama.....:(
Sebab, cadangnya nak tukar lagu lain..tapi...tetibe bile dah tukar tak kluar lagunye
punyela berkecai dan berkecamuk hatiku.....



Ape pun...stiap yg berlaku itu pasti ade hikmahnye..bukan?
Dan..tak semestinya apa yg kite suka dan hendak itu baik untuk kita....
Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui..:)
Dan sesunggunya Allah menyukai orang yang bersabar....
insya-Allah...bersamalah kita menuju ke arah Yuhibullah itu...:)

Ulasan